SVAR:

hanna ([email protected]) om hårband i forskjelliga farger:
Vad kul! :)
vad är det för sommarjobb? :D

SVAR: hemlis höhö.. vill inte att någon rycker det från mig ;D... kan säga sen, om jag failar!


amila om Love:
hahahha fan va roligt och sött på en och samma gång :P

SVAR: hahah ja det var fettkul faktiskt.. men fick en "love you, part 2" sen med en annan tshirt i ;) haha..


Anonym om morgonpromenad:
du ser mycket friskare och fräshare ut! keep it up that way.

SVAR: förr i tiden hade jag tagit "friskare" som något negativt, för det var likamed fetto i min hjärna ;) men nu säger jag thank yooou! :)

Anonym om morgonpromenad:
Du är jäättefin nu sofie! hihi :D
kul att du börjar blogga igen också!;)

SVAR: snäll du är då :) du med ska du veta! jävla bajsunge dock pga ditt långa majestätiska hår ;) mitt har blivit så sjukt tunt o "klippt sig själv" pga näringsbristen där ett tag. Sucks att man blir klokare i efterhand :) TACK!

Anonym om morgonpromenad:
Du är så fin!

SVAR: tihi, tack (a) du med säkerligen!! :)

Anonym om morgonpromenad:
Håller med. Jättefin!

SVAR: säger samma här, du med säkerligen!!

FÖRRESTEN HAHAHAH VAD FAN HÄNDER? jag är trögast när det gäller datorer. Varför skriver texten i en jävla pyramid? märkte det nu HAH. Jag bara skriver på jag ;D.. RAAAAANDOOOOM!!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0