morgonpromenad

haft sjukt svårt o sova inatt. Adam somnade såklart på en fucking sekund från att vi la oss ner så jag låg o tänkte enda till halv 3, tror jag slumrade.. men ändå varit lite småvaken på samma gång, you feel me?
Lustigt nog var det lätt att gå upp imorse? så ah, jag gick ut på balkongen för att känna ifall det regnade. WHAT, NEJ! inget regn. Så jag gick en långprommis jag. Runt stavangers hamn och båtmuseeum, runt byterminalen, kyrkorna osv. Riktigt mys och skönt.

Hemma möttes jag av Angelo, en av killarna vi bor med. 19 år, norsk. trevlig. Sällskapssjuk ;) jag fick lov o sätta mig o äta frukost framför honom haha.
Nu har jag sminkat klart mig o är grymt pepp på BLÅTT idag. Har min blåa oversize kavaj och ska ha blå sjal i håret. Röda läppar och naglar. Kabaam! färgchock.
Även glittrig bodylotion och skimmer ögonskugga.. hm, kabaam x2 dårå..

Javäl, vad händish i kalmar idag då? förstått att ni har det kallt?

Jag loggar in och ger en liten update ikväll igen efter jobbet!

Denna bild är visserligen inte från idag.. kanske ni listade ut när jag beskrev min outfit där uppe ;)
Vad tycker ni förresten om min nya riktigt kurviga kropp? vem kan ana att jag en gång i tiden var ett skelett. hö hö.. ingen va. Aja, jag har muskler nu iaf. Hört att det ska vara mer intressant. Även goare att vara klar i huvudet nu!






Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser mycket friskare och fräshare ut! keep it up that way

2012-01-17 @ 12:36:12
Postat av: Anonym

Du är jäättefin nu sofie! hihi :D

kul att du börjar blogga igen också!;)

2012-01-17 @ 13:13:17
URL: http://ssarajonsson.devote.se
Postat av: Anonym

Du är så fin!

2012-01-17 @ 16:30:49
Postat av: Anonym

Håller med. Jättefin!

2012-01-17 @ 17:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0