hårband i forskjelliga farger

tjoflöjt!

nu har jag tagit tummen ur röven och lagt över massa  bilder från iphonen, till addes dator. Så nu blir det lite nya bilder ett tag framöver!!

Dagen på jobbet idag har gått swaaangbangswich, asfort! hade sisådär 1000 nya varor, allt från örhängen, halsband, hårband, donuts, fjäderkedjor osv, som även skulle prickas av från följesedeln, så det tog hela dagen och jag är ännu inte färdig. Så som sagt, dagen gick ba tjoff!
fick även reda på idag utav min kollega en hemsk sak, som gjorde mig förbannad. Mer än henne, som det rörde hehe. Så idag har aggressationerna (wtf, stavningen på det ordet?) flödat!
Vi har även anställt två st deltids-ansatta på Glitter idag och den ena gillar jag massor bara genom att ha sett hennes utseende liksom (ball mörkhyad, söt o lite blyg tjej) men den andra gillar jag icke lika mycket.. (hade asfula vita halvhöga klackskor, nej tack). Trailerpark!!

Vad mer har jag på hjärtat? jooooo att jag har ett potentiellt sommarjobb i Sverige på G!!! tack gud för denna förhoppningsvisa möjligheten!

Här är iaf dagens looook.


vi har fått in grymt coola hårband i olika färger. Svart, rosa, blått, rött!! Ska köpa alla hehe. Har verkligen fastnat för accessoarer.. dem gör fan hela outfiten. Att jag aldrig tänkt på det innan höhö ;) (varit för snål..)


Kommentarer
Postat av: hanna

Vad kul! :)

vad är det för sommarjobb? :D

2012-01-17 @ 13:10:28
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0