söndags mys

Anonym om då var det läggdags:
Du är väldigt vacker!


hanna ([email protected]) om finally some fun:
Vad kul att du är igång igen :D:D

Oj, här var det kul att logga in på bloggen vill jag lova :o två positiva kommentar heh, och jag som brukar ha en fet 0 angående kommentarer.. (a)
Dem tackar jag för!! dock hade anonym sååååklart jättegärna kunnat skriva sitt namn, alltid roligare :)

Idag har jag o adam varit ute på promenad här i stavanger, och jag är alltid som en energisträle då alltså haha! jag skuttar och drar i adam när vi håller i handen o är som ett litet barn "kolla där!! vi går upp hit!!" osv, jag förstår knappt själv vad det är som får mig o bli så glad o exalterad. Men jag känner verkligen ett lyckorus när vi går ut :) mys. Tagit lite bilder också som jag tror jag hinner lägga upp innan jag nu ska iväg o träna ett spinningpass. Om inte, så kommer det nog fler sen!


ah fan, får lägga upp fler sen, gotta go!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0