då var det läggdags

haft en väldigt trevlig kväll, (ojojoj här lät man som en gammal medelklassare) hemma hos fam.luleå på området Storhaug. Här snackades det norrländska på hög nivå alltså :)
Min gamla kollega från amdal frisör ska bli något inom miljö o vatten.. en av killarna där skulle bli fysik o matte..geni? två andra skulle bli ingenjörer o en tjej skulle börja plugga biomedicin. Herrejävlar vad jag känner mig stenkorkad haha!! "öh jag ska bli.. glitter". Säger absolut inte att mina tjejer där hemma är korkade på något vis, men ingen av oss är nog i deras nivå av IQ! hehehe....

Men nu då som, kanske inte sagt, så sitter jag i sängen o har ätit lite late-night-snack so to speak. Adam är no where to be seen... och jag är nojig som vanligt. Tror på spöken o onda andar. Ska fan hämta en vitlök.. o mitt kors-halsband från jobbet.
Imorgoooon är det äntligen en fri dag, tackar gud. Nu trenger jag faktiskt lite egentid!! vill sova länge, träna o duscha länge, och spela basket med de övriga i vårt lilla kollektiv. Det hade varit göy. (om det är någon som stör sig på mina norska ord jag flikar in, så tackar jag för det och svarar med att det är min blogg.)

ja vääääl,  då ska man väl ta o sminka av sig kanske o sen nattinuffsa lite.
Ha en fin natt!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är väldigt vacker!

2012-01-08 @ 02:52:11
Postat av: hanna

SV:Ja gillar ju din blogg och roligt att få höra om hur det är i NOrge! :D

2012-01-08 @ 17:08:15
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0