finally some fun

sådärja, nu börjar det komma upp i ett antal igen här på bloggen ;)
några trogna dessa tomma inlägg-månaderna har jag fortfarande, och det ska ni ha CRED för!!

Under dagen har jag blivit erbjuden att festa med tre olika.. "gäng"? umgängen. Och jag valde luleåsvenskarna!
Att dra ut med min kollega som är 28 och tatuerad över hela kroppen o grymt snygg, var jag alldeldes för nervös för fan haha! prestationsångest på den liksom!
rumskamraterna hinner jag med en annan kväll. Sååå, ja väl! hoppas ni alla där hemma i Sverige har det sjukt bra ni med.
Btw, adam kom just hem o flyger nu med sin nya helikopter han köpt..


Kommentarer
Postat av: hanna

Vad kul att du är igång igen :D:D

2012-01-07 @ 21:27:06
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0