helikopter time

Anonym om bilder : ):
Va kul att du satt igång och blogga igen! :D

hanna ([email protected]) om då var det läggdags:
SV:Ja gillar ju din blogg och roligt att få höra om hur det är i NOrge! :D

herregud vad är det som händer?? får mer kommentarer på denna veckan än under hela min livstid på lunarstorm, bilddagboken, facebook och bloggen TSM!! riktigt kul (a) tack alla! men snart får det komma en Hater, så jag inte blir för mycket up in the sky... höhö

Nåväl, här sitter jag med ett bananskal och en tom tallrik. Meaning; frukost uppäten. Jag har varit på träning imorse och ska senare börja jobba 13:00-20.00. Herrejisses vad många sena tider jag jobbat nu.. ge mig morgonöppningen!! jag är en morgonmänniska!!

denna dag är alltså inget utöver det vanliga.
Här bjuder jag på en bild på adams nya helikopter! riktigt moget köp : ) igår var jag påväg att slå sönder den med adams iphone för han flög för nära mitt huvud, och hade propellerna fastnat i håret mitt, sa jag att adam skulle ligga mer risigt till än helikoptern.



Kommentarer
Postat av: alsénis

ta den där förbannade helikoptern och flyg hem och hämta mig! .... härligt att läsa din blogg de gör dagen lite roligare och dagen går lite snabbare. kärlek från annapanna

2012-01-09 @ 20:19:01
Postat av: Fänybäny (Fanny)

Hahahaha!!!

Kan se det framför mig.(Skrattade länge)

Jag hade inte velat vara den som

1. köpte helikoptern(du hade definitivt gett din "är-du-dum-i-huvudet-blick")

2. Kört nära ditt huvud



Men Adam alltså, han vågar tänja på gränserna.. Tills du tar hans iphone? ;)

2012-01-13 @ 18:18:44
Postat av: fanny

"riktigt moget köp : )"

Den kommentaren är precis "är-du-dum-i-huvudet-blicken" haha

2012-01-13 @ 18:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0