blabla

elin K om studentpresent klar!:
Vart köpte du byxdressen och hur mycket kostade den? :) najsig! :D

Den köpte jag på MQ för 250 kr : ) taaaaaaaaaaaaack!

iaf, igår efter att jag lekt med de små barnen på malkars blev min förkylning ännu värre -_- bajs. Men shit the same, hinner vila innan studenten så de är luuuuunch. (lugnt). måste dock ändå in till stan o hämta klockan :D :D :D :D min lilla calvin <3

sitter nu o ser på ett frisörprogram på tv och har ätit upp frullen. Frulle är de bästa på hela dagen alltså. omg.
och adam ligger nere och fiser fortfarande, alltså sover. Huuur kan man palla sova så mycke hela tiden, jag fattar inte :o Det är T.R.Å.K.I.G.T. och överskattat..
vad som inte är överskattat, det är solen!! som är bortsprungen.. så de får bli ett besök till solarieöarna idag tror jag mohihi måste ju vara brownie inför studenten som är om 5 dagar <3
seee ya later


förra sommaren


Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa gärna bild på din klocka!!! :D

2011-06-10 @ 13:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0