studentpresent klar!

asså oj vilken multum mega fin klocka mamma köpte till mig idag som studentpresent!
en (dyr he he) silver Calvin Klein med sofie fagerström ingraverat på sidan, mmmmums!
får den på fredag så då visar jag definitivt bild :D
shan var här nyss och sa hur jefla najs den var (bild på mobilen) så nu är jag ännu mer TAGG inför att få hem den när någon annan också bekräftat dens najsig-het!!
fick även välja ut ett vanligt silver armband som jag ska hänga en sax&kam-berlock på : )

kom sen hem o försökte lista ut vad pappa skulle vilja ha för sorts klocka då jag vet att mamma vill köpa honom en ny i bröllopspresent... men han verkar fan i mig vara en kräsen typ. "ska jag ha en ny klocka ska det vara en riktig för 15 000!" . wtf ????? Då vågar man ju knappt använda den.. lr?

köpte iaf en soft byxdress, väska & beiga shorts. Nöjd.
nu ska jag fortsätta kurera miiiiiiig här i soffan, pusseli!


lite av byxdressen

Kommentarer
Postat av: elin K

Vart köpte du byxdressen och hur mycket kostade den? :) najsig! :D

2011-06-09 @ 12:25:03
Postat av: Carolina

Aowh så söt! :)

2011-06-12 @ 03:16:43
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0