10 juni

Anonym om blabla:
Visa gärna bild på din klocka!!! :D

svar: jamen det är väl en självklarhet mitt kära bloggfolk! klockkillen slog in den i ett fint litet silverpapper-paket men äe... jag kunde inte hia mig. Jag öppnade det när jag kom hem.. UUPS! Oh no i didn't..! men jo, de gjorde jag. Får slå in den igen i ett av julpapprena vi har här hemma så mamma "inte märker något".

OCH ASSÅ HERREGUD vad många bilder jag är duktig o tar o tänker "bloggfoton ;) ;)" men som jag sen GLÖMMER lägga in !! så nu får ni helt enkelt dem i efterhand :o eller een iaf.. hihi

här är produkterna jag fick välja från salongen då jag hade min sista praktikdag!
Small Talk! min favoritprodukt (den lila bollen). Den förtjockar hårstrået, värmeskydd & ger stadga. Best ever!
Inpackning från L'oréal.
Lady One Million meeeeegagod parfym som numera är min favorite. Finns i herrversion också och den hade adam innan. Riktigt fin den med.
& en Hother Violet från Fudge. Alltså ett värmeskydd i mousseform med violetta pigment i som tar bort de gula pigmenten en blond jänta som jag ibland får.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0