svar på tal

matilda om jippieee! twilight newmoon eclipse:
vad var det jag sa???? bättre skulle de bli om du hade kunnat få in i ditt huvud att du borde läsa böckerna?
fattar hela storyn mycket bättre mer känslor och inte bara på ytan... eller ah det är typ sjukt svårt att förklara känslorna som twilight saga ger men aja nu har jag redan skrivit för mycket, skulle kunna go on and on about this.. men då hade det resulterat i en mindre bok hehhe
ps.. du gillar bara jacob för att han är adam stil........................... och jag gillar antagligen Edward för att det är axel stil mahahah

svar: haha kul kommentar tillan! men tyvärr.. jag kan inte sätta mig ner och läsa dessa 5 böckerna med typ 2345 sidor i varje. PUH! 
men du har så rätt så angående jacob/adam o edward/axel ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0