jippieee!

JAAAAAAAAAAAAAAA jag kan lägga ut bilder!!!
men bara för det så är jag på mammis dator där jag inte har bilder, men ändå,
jag KAN IGEN!:D haha
så bered er på picturess.. omg omg


eller en liten FB bild do i have, från igår efter biomyset med adam! vi såg eclipse. Mycket bra!
jag hatade seriöst Twilight för bella är ju så jävla tråkig i den och ah, dem snackar typ ingenting!? iaf, jag kände mig ändå tvingad att se New moon iförrgår och den var ju bra så.. då kände jag mig ännu mer tvingad att se Eclipse.
och fan da, jag ångrar mig inte ;)
matilda sundberg hade rätt efter två års tid typ.. att jag skulle va fast :)

(sugen på jacob, men edward är urk.)

Edward_Cullen_by_lunazul_xx.jpg Twilight 36 image by 88stellar 
what is this ?

Kommentarer
Postat av: matilda

vad var det jag sa???? bättre skulle de bli om du hade kunnat få in i ditt huvud att du borde läsa böckerna? fattar hela storyn mycket bättre mer känslor och inte bara på ytan... eller ah det är typ sjukt svårt att förklara känslorna som twilight saga ger men aja nu har jag redan skrivit för mycket, skulle kunna go on and on about this.. men då hade det resulterat i en mindre bok hehhe

ps.. du gillar bara jacob för att han är adam stil........................... och jag gillar antagligen Edward för att det är axel stil mahahah

2010-07-22 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0