Torsdag

amen hallihallå vilken töntig kommentar jag fick. Den kom säkert från en bitter singel som varit singel i hela sitt liv.
Förlåt o säga det, men det kommer du nog förbli ett tag till alltså. Med din bittra attityd. Ingen vill ha en bitterfitt*..

SNART TRE ÅR TILLSAMMANS MED ADAM, ÅH <3


Ahapp, idag har jag jobbat. Ovanligt va. höhö. Sen mötte jag upp johanna o vi körde cardio energy & shape, sen skulle hon köpa present till far sin så jag fick köra bodypump själv.
Nu känner jag mig sådär härligt mööör. Och belåten. Mätt också. ah en väldans massa känslor alltså.
Även lycka, för jag ser BB som jag missat nu i några dagar. Haha, lycka liksom. Patetiskt egentligen :D typ som bittra kommentarer.

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, varit tillsammans med min pojkvän längre än dig så nej jag är ingen bitter singel eller bitter fitta ;)

2012-05-07 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0