Sammanfattning

Tänkte titta in o skriva att jag inte haft någon skrivlust på ett tag.
men måste skriva om igår för dagen var så bra :)

1 maj o solen SKEN! bästa vädret på evigheter. Adam o jag promenerade över en fin stor bro vi har här och tittade ner o vattnet i solen såg exakt ut som i Cypern, alltså fiiiint. Sen såg vi en tjej som räddade en boll från att hamna i vattnet, som hon spelade med, men istället plumpade hon i själv hehe.. Såg skoj ut :) sjukt otippat också att vi tittade ner just då.
Sen gick vi o handlade o tillslut o grillade borta vid vattnet. Alla andra hade samma tanke som vi!
Helt underbart mys var det. Och min mage mådde bra också. Då har jag automatiskt en bra dag tihi.. Hemskt men sant. Den påverkar mycket den där nedrans magen.
På kvällen såg vi Hannibal, men utan text de första 30 min o den var komplicerad o jag hade inte mitt film-mode on så att säga ;D så förstod ingenting. Därmed var den Inge bra.. Bara äcklig.
Vid läggdags efter lite havregryn o mjölk kom magontet igen. Jäkla fan. Så Adam masserade så snällt hihi
Han är min räddare i nöden.
Sen somnade vi efter fina ord sagda till varandra. Vilken kärleksfilm ;D haha

Nu ska jag idag iväg o jobba igen. Usch.. Tappat suget totalt. Vill enbart hem.
Här är en bild på miljontals surprisebags på jobbet.. Inte kul o packa alla dem vill jag säga. Finns tre till lika stora högar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0