tisdag

"Var har du köpt den ursnygga kavajen i föregående inlägg? :)"

Svar:
den är från VILA! köpte den för 100 riksdaler! hehe hos polarn johanna. I love it.

Äehepp, ingen ledig dag idag trots allt. Charlotte på jobbet hade personliga anledningar för att inte kunna komma till jobbet, så jag hoppar in jag. Hoppas bara inte det blir tills åtta ikväll.. det gidder eg iche!!!!!
hade ju planerat o träna med johanna & linda idag liksom... ååååh. Är ju aspepp på det.
Trots att jag troligtvis missar passen, ska jag fan träna iaf. Har med mig min stora svarta bag som vanligt.

Jag sitter förövrigt o kollar på Outsiders på nu kanal 5 via datorn. Programmet handlar om "överlevare" som förbereder sig inför "den stora katastrofen". HERREGUD. Vilka idioter det finns. Jag säger inte att jorden aldrig kommer kolappsa eller whatever, men till den nivååååån dem tar det till. Har matförråd för 1 år framöver, bygger ett hem på hjul, odlar grönsaker från fiskars avföring som tsm med solljus gör så att det växer snabbare osv. My God.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0