söndag :)

SÖNDAGEN har varit BRA!
började med lite risigt väder. Tänkte fuck! var är soolen vår?
Den kom :D så efter spinning (med linda johanna david) & styrka & core (med adam o linda) & triceps & biceps (med adam), drog vi snabbt hem, slängde i oss en yoghurt och sen var vi ute på en långprommis.
Över bron till hundvåg, och där satte vi oss på bergen och bara kollade ut över alla båtar o de andra bergen o alla fina hus osv. riktigt mys!
kvalitets-tid så att säga! jag är verkligen en person som uppskattar dem små sakerna här i livet. Bara jag är glad en dag, eller att jag får med adam på en långpromenad, eller att vi kanske lagar mat tsm, kan jag leva på o le över tills jag går o lägger mig.
Att vi tränade så grymt bra idag var också en medhjälpare till detta. Fan vad vi körde!!
"det luktar svett"
"AH DET ÄR NOG JAG DET!"

Här kommer massa bilder! världens bildbomb skulle jag vilja kalla det!! även några bilder från iförrgår då adam gjorde en fin pizza.






david o adam




looking up to the sun med en smiling girl next to me


gullparet


vi körde samma pose som tidigare :)





puss på er

Kommentarer
Postat av: Syster Lina

Vad mysigt ni haft det, glad jag blir!

2012-03-25 @ 23:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0