Söndag! :)

Bästa söndagen på ett bra tag :) började dagen med adammys. Drog sedan iväg till gymet o körde favoritpassen på hela veckan, dvs spinning 40min och styrka core 40min. Det är verkligen underbart. Hade Linda med mig på båda passen också, o då blir det ju faktiskt automatiskt lite roligare :) att man inte alltid tränar ensam liksom.
Efter det gick jag dock hem med Johanna o David ist men vände i stortsätt efter att jag kom in genom dörren hemma, för jag o Adam gick och matade fåglarna hihih vädret var ju så underbart idag så, det var fan ett måste! Promenerade sedan vidare till Bunnpris o handlade lite nödvändigheter. Gick hem o jag åt middag o har nu även ätit kvällsmat, framför tvn. TV <3
Nu sitter vi o väntar på att Jersey shore ska börja.. Vilket är vid 22.00. Klockan är 20.41 nu. What to Do between? Bara chilla, jaaaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0