söndag

HEJ ALLA!
fan vilket fint bröd jag o adde bakar eller!!!!!!!! två stora fiiiiina fiiiiiina limpor, ska visa bild dirr när dem är klara ur ugnen! proud <3 lite skillnad om man jämför med dem första brödbullarna vi gjorde där i början.. HAHA. Huskar (minns) ni dem eller? de var fula små jäklar.. men jag insisterade med "det är smaken som räknas".
Men dem blev äckliga också.



Idag har jag tränat med min norska arbetskollega Susann. Hon sket i spinningen..svikare,  men kom som en tapper krigare till styrka & coren. Det jag märker en klar skillnad i, är att jag numera kan göra dips utan problem, tillskillnad från förr. Triceps, high five!
När jag kom hem lagade jag och adam schnitzel, sallad och chilisås. Det var hur gott som helst, men insåg efteråt att det nog var såsen o salladen som gjorde allt.. för schnitzeln bidrog mest med knaprighet, ingen direkt smak. Lite synd! men med tanke på att dem kostade 4 kr på Coop, så var det ingen vidare förlust hehe ;D lönar sig o ha en pojkvän jobbandes på lager!



Nu har vi varit på Joker, en liten butik som har öppet söndagar då alla andra matbutiker så som Coop, Ica osv, är stängda. Köpte kakao för vi ska göra.. negerbollar :D wie

Angående igår nu då, som jag sa att jag skulle återkomma till i förra inlägget, så jobbade jag som sagt på det andra Glitter på ett annat köpcenter långt bort som fan. Det gick bra och allt flöt på, TILLS!! kassan med kortläsaren gick sönder, o vi enbart kunde ta kontakt.. damn liksom. Ingen har kontanter längre!! det är omodernt det ehe. Så alla kunderna blev sura på norska haha, o jag försökte lugna dem på svenska, o dem blev surare haha. Tillråga på allt, så drog min kollega hem då, och jag var ensam med en kassa som bara tog kontakt, o som dessutom var hur seg som helst o den man scannar smyckena med, PEP som FAN för den hade också damp helt plötsligt. Det var kaoZ.
När jag äntligen slutat, hittade jag inte ut från detta kolosala köpcenter -_- liksom vafan. Skojar köpcentret med mig eller. Hur fan är det byggt liksom. Som en fucking labyrint. Jag frågade en vakt, en frisör, en random och en kvinna som stängde sin affär, om vägen ut. Och då släppte hon ut mig via bakvägen..
Finally ute !! haha. Då återstod bara en bussresa på 40 min.

Näe, jag föredrar mitt Glitter på Arkaden jag. Men snart på Kvasten :D:D:D

Men nu är brödet klart, seeee yaaa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0