regnar som fan

fan vad jag är nyfiken på o veta vilka som läser min blogg. Jag kan ju gissa på mina närmaste liksom, plus några nyfikna själar från kära kalmar som jag tillomed har namn på. Men resten?????? kommer aldrig få veta, det kills me! hehe
påtal om inget liksom.

Ikväll ringde mamma. Pga frustration la jag tillslut på i örat på henne. Hatar mig själv jävla psykbrud som jag kan bli. (är). Mamma, förlåt. Jag älskar Dig.
Imorgon är jag ledig. Då ska jag träna med johanna & linda, men det var nog fan allt. Tråkigt liv i Norge på dem lediga dagarna då adam inte också är ledig.

Har inga bilder o bjuda på heller .. sorrysorry.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt den ursnygga kavajen i föregående inlägg? :)

2012-03-20 @ 08:29:06
URL: http://Sara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0