Ojdå :)

Mår skit. Känner mig som en skithög. Känner mig som en elak person. Har så grymt dåligt samvete. Har jag ens något samvete? :'(

KIDDING. för helvete! Kunde inte skoja mer alltså.
Jag står för all skit jag skrivit om mina kollektiv-medlemmar. Tycker jag att en av dem är ett missfoster, är det väl rätt givet att jag skriver det i min blogg. Kan ju inte hålla inne sådana känslor och åsikter för mig själv, då spricker jag ju ;)
Numera är JAG, inte Adam, inte tillåten att använda dem andras tvättmedel, olja, tvättställning osv... för jag skrev skit om dem alla i min blogg.
HAHA skrattretande :D jag känner mig sjukt glad ikväll pga detta, nu slipper jag låtsas mer liksom! Nu kan jag öppet hata dem alla.
Thank you God.

Förresten, bilderna på min nya väska som jag la ut, visade inte rättvisa. Så jag har tagit nya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0