negativ

grymt dålig dag idag. Bara känt mig fet o ful o äcklig hela dagen. Känt världens ångest och hemlängtan. Inte kunnat fokusera o därmed inte kunnat prestera bra på jobbet. Tänkt skita i träningen för jag kom på hur skönt det var att ta det lugnt o bara andas när jag kom hem efter jobbet där en snabbis, men ändrade mig och stressade iväg. Jag är ständigt stressad. Har ont i ryggen, nu mer än någonsin. Har kollapsade tarmar, nu mer än någonsin. Asså fan. Allt är kaos. Allt pga att stressen styr mig liv! jävla stress..
När jag kommer hem ska jag på direkten gå till en akupunktör, massör, läkare och ah, allt som går o gå till. Knäcka ryggen och knåda ut alla stressknutar i ryggen och fisa tills jag inte har någon gas kvar i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0