måndag

"utanför dig nu :)"
UUUUUUPS! jag vaknade av lindas sms halv 9, passet "500kcal" började 09.00!
det var bara att hoppa upp ur sängen haha, försov mig (a)
hann därmed inte käka frulle, men tänkte att äh, det var ett 30 min. pass. Hur jobbigt kan det vara liksom.
Drack däremot ett glas mjölk på gymet innan, det räckte tänkte jag hehe.
MEN MY GOD! linda o jag bara chock-tittade på varandra hela tiden under passets gång o asså fan, det brände så jäklans mycket i benen heeela tiden. Dels pga allt påfrestande igår, men även pga frulle-bristen.
Vi avbokade shape-passet efter.. gick hem istället hehe..
Mötte även david o emil på gymet, det var lite kul sådär. Att killar morgontränar tycker jag är strongt gjort! är ju mest desperata tjejer annars liksom.

Aja, nu har jag kollat BBfinalen på datorn och Topmodel sverige. Sitter här relativt klar för att gå, ska iväg o jobba nämligen.. Not Very Pepp.

Nu har vi även sagt upp lägenheten och börjar räkna ned på uppsägningstiden!!

Denna bild är inte från idag men, whatever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0