Herreeeeguuuuud

Adam har sjungit konstant oavbrutet i fasiken 1 timme o 30 min, och han håller fortfarande på. Jag börjar känna hur jag blir psykiskt sjuk sakta men säkert.

Btw, träningen med Johanna gick kanon, trots möööööra ben sen innan idag!!! Men shape-passet var inte min grej asså.. Alldeles för konstiga kroppspositioner som gör att jag måste koncentrera mig så sjukt mycket på att få dem rätt, så all tid gick åt det, istället för att liksom, träna. Äh ni hajar.

Aja, Imorgon ska jag o Johanna till kvadrat och.. Fönstershoppa!!! Haha kanske kanske kanske slår till på en snygg väskjävel jag sett också. 500:- på en juicy couture, brunt skinn, avlång på höjden med en stor ficka framtill. Mums fillibabba. Återstår o se helt enkelt hur det blir med den saken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0