H & J = ett par

ahapp, hej på er!
Någon som missat att Hanna Widerstedt och Jockiboi är tillsammans? fan vad sjukt. Med tanke på att dem båda är just det, sjuka! Jag älskart!
Eller ah, henne iallafall, inte honom. Han är inte enbart sjuk, han är jävligt äcklig också. "Dagens Runk" på hans blogg liksom. Nej tack din smalldick. Men hanna är en riktigt skön karaktär.
Hade varit askul om dem båda var med i åres Big Brother, WAH! hade ju kickat Sipans lilla ass.

Imorgon lördag är det tredje lördagen i rad jag jobbar. Börjar kännas tungt nu.. Inte pga sovbrist eller liknande. Utan för att jag missat det goa 10.00 spinningpasset som bjuds på lördagarna!! hehe, obsession.

Nu ska adam ut o ta en ciggerill o jag sy hans mjukisbyxor som han tappat en cigg på två gånger o dvs. bränt hål på sina egna byxor. Sen BB!

HA DET HEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0