grym träning idag.

tjena!
som sagt, hoppade in o jobbade idag trotsallt. Inte alls länge, utan ca. 2 timmar och 40 min. hehe, men det är alltid något!
Missade tyvärr passen med J&L :( blä. Det hade jag sett fram emot. Men men, det kommer fler gånger.
Jag körde ensam senare istället. Ben fram & bak, spinning 70 min, och sen lite fler benövningar på det, dvs. utfall på stepbräda med vikter i händerna. Benen är nu maximalt slut.
På lördag är det dessutom 3 timmars spinning maraton igen, WAH! im soooo gonna be there.
Det enda käftiga idag har varit att jag glömde mina fiiiina fiiiina rosa diamant liknande örhängen vid spinningcykeln på golvet.. Det sög. Men ringde gymet så fort jag kom på att och dem ligger nu i säkert förvar i receptionen.
Gud finns :')
När jag kom hem stod adam o lagade kyckling. Jag gjorde sallad o sås. Sen åt vi. Riktigt gulligt av honom.
DESSUTOM hade han storhandlat på coop lager för 120 kr och fick för det 5 paket kyckling, flingor, yoghurt, cashewnötter, en hel lax osv.
Gud finns :')



extremt charmig o mysig butik inne i Arkaden köpcenter. Totalt min mammas stil!! lite maria montazami sådär ;);) full med toffsar, lyxiga kuddar, ljusstakar osv.

Kommentarer
Postat av: Syster Lina

Gud och Adam finns!

2012-03-21 @ 20:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0