bögskratt, BB, uppringd av jobb, bild :) ALLT I ETT INLÄGG!!!!

herreguiewd, vad killarna i köket skrattar, dvs. bögskrattar!!
Funderar på om jag ska härma dem högt som fan här innefrån mitt o addes rum.. så dem kanske inser hur dem själva låter. Som fnitter-hyenor typ. I'm not kidding!! borde försöka spela in åt er o lägga ut deras jävla oljud..
Och så säger svensken som vanligt "fucking" i varje mening, för han är den "coola" av dem i guess ;)
haha, adam o jag bara skakar på huvudet och skrattar.

Nu är det iaf BB TIME!! jag diggar det programmet som fan! händeserikt, soft, kulT, oansträngande osv.
Vad syns dere?
OH, idé! ska jag börja skriva på norska kanske? hehehe
det vore nok kjekkt!

Förresten, jag sökte jobb till Barnehage här i Stavanger, dvs Dagis. Bara för skoj typ, o hade vart soft o tjäna mer extracash liksom. Men dem svarade för ett tag sen att jag måste ge dem ett politiattest från Sverige innan, vilket jag inte vet vad det är, så jag sket i dem o svarade inte helt enkelt. NU mailar dem igen ba "hej, hör som sagt gärna av dig igen när du fixat politiattestet! :)"
liksom, tack! känner mig ganska wanted :) tillskillnad från vad man gjort sina tidigare 18 år i Kalmar. Fått jobba från allt mellan städare på hotell brofästet, till reception på ölands djurpark, reception på Matgrossisten, Barnpassare på Malkars, servitris på pizzeria, servitris på golfrestaurang (det gillade jag som fan dock, adams pappa som var min chef ju <3) osv. dvs, inga dreamjob...
Här ba hör alla av sig, glitter, frisörsalonger, CMYK, barnehagar, Lucky Duck, Bianco osv osv osv!!!! fan vilken egoBOOOST.
Så sitter ni fast i träsket hemma i er hemstad i Sverige, TESTA för gudsskull Norge ett tag, det är värt det alltså!! :)

Slutbild i Adams bildspel, som visar från hur han myser med mig, till att han tillslut attackerar mig. Riktigt kul o se alla bilderna efter varandra hahaha. Kanske tar o visar alla nångång, OM jag får adams permission..


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ett polisutdrag för att se att du inte finns i polisen register som t.ex. pedofil eller liknande.

2012-03-06 @ 23:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0