blandning av det mesta

Tackar mamma för ett otroligt fint och peppande samtal igår, över en timmes pratande för mig sittandes ute i "trapphuset". Jag känner mig ännu inte fit for fight så att säga, men definitivt mer än innan. Du är helt klart den bästa mamman åt just mig. Ser något enormt fram emot att se tavlan du målade häromdagen, haha.. tror den är ruskigt vacker. Jag älskar dig till 78 000 % iaf.

Tyvärr var det först när jag kom in igen o la mig hos adam som var varm som fan, som jag insåg att jag antaligen givit en urinvägsinfektion mina öppna armar. Men peppar peppar ta i trä, så känner jag inget av något sådant idag..
Däremot känner jag en härlig träningsvärk i rumpa, sen bodypumpen igår. Jag la på mer vikt än någonsin skådat för min del och körde riktigt djupa benböj. Antal repetioner kan jag inte ens lägga en gissning om.

Kollat klart på två avsnitt BB nu. Lol på alla. Hanna W är ibland kul men ibland en stor klagande barnrumpa, Annica är inget mer än ett sött ansikte, dvs skit tråkig!! marcel är en gigantisk mansgris, kija är en attention hora som inte kan behålla kläderna på, joe har helt klart ett fel o det är konstigt att man är "skön" så fort man är cp, hanna R är lätt en person jag skulle kunna hänga med ena sekunden, men i andra sekunden så stör jag mig något enormt på hur fjantig hon är; "jag gör inte det där bla bla bla", fan har du ställt upp i Big Brother ska du fan visst gå på musfällan. Big fucking deal. Tenny är äcklig.. spelar ingen roll hur rolig han är, jag tycker han är uuuuuuwWwW.

Och ahapp, nu började det regna här i Stavanger. Som vanligt. Jävla depritionspiller Norge kan vara. Ska ut o skriva på Whiteboards-tavlan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0