2100kr!!!!!

dagen har snart passerat igen. SWISCHAR ju förbi.
Jobbet innebar brandkurs imorse vid halv nio. En brandkurs med en man som snackar intensiv o snabb norsk, plus en norsk powerpoint var fan inte det lättaste haha. Fattade sisådär 40% av det hela, o slutade gäspa o reagerade först när han sa "Glitter". Då räckte jag upp handen automatiskt. Tur att man skulle det hehe. Annars hade det varit töntvarning :D

Har förövrigt packat upp sjukt fina väskor och plånböcker idag på jobbet. Allt i brunt o guld o söta små rosetter osv.  Älskar sånt gulligull!!
Men har bestämt mig för att inte köpa något förnst nästa månad då jag får lön igen, för förhoppningsvis har jag ändrat smak tills dess och vill inte ha något längre.. *crossing my fingers*

Förrestsen kom det in en kvinna på Glitter idag och ville ha "ett våldsamt smycke". Jag visade henne några, o märkte direkt hur hon nappade på precis allting.. moneymaker tänkte jag!!!!!!!!!!!! och vips hade jag sålt för 2100kr till denna kvinna, JÄVLAR :D var helt sjukt. Så mycket pengar på halsband o örhängen liksom!!!!!! jag var tvungen o skriva ut ett extrakvitto o hängde upp det inne i lilla fikarummet haha.. STOLT.

Efter jobbet bjöds det på träning som vanligt. Spinning 40 min följt av 55 min. Bodypump. Jag har ökat i bröst, ben, biceps och triceps. Wie :)
Påvägen hem mötte jag upp johanna o snackade massor, myyiizz :)

Nu har jag frossat i mat och adam duschar. Sen ska vi se BB!! egentligen är det inte askul liksom, men ändå.. askul! är beroende.

Nattinuffsan på er :) idag hade jag snäppet mer läsare.. i wonder why. Har väl skrivit något asintressant i förra inlägget typ ;) he he


körde på lockigt hår idag. Sov i fläta igårnatt. WOW så snygg jag var. Har bild på det tillomed.. men dem får ni se imorgon kanske.. så titta in då igen ;DD;;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0