Utkast: Jan. 23, 2012

förlåt moi för dålig uppdatering.
inte varit pepp. Är grymt förkyyyyld. Här snackar vi grönsnor.. mjums på det va!! det är pga att jag o adam var ute i fredags o jag hade öppen jacka hela tiden. Dumma mig, vad onödigt!! så blev ingen träning nu imorse. Sparar mig tills imorgon 09.00 spinning, istället.
Tyckte verkligen såååå synd om adam imorse när han var uppe 06.45, o jag vaknade för att kissa o var helt snurrig för jag var så trött, o det var helt kolsvart ute. Även att det är en vanlig tid när man gick i skolan t.ex. så är det ju fan faktiskt inte mänskligt att behöva upp så tidigt för att dra o jobba!! att börja 09.00 räcker, hör ni det cheferna där ute!!!!! (pappa blandannat..)

aja, fan vad trött jag är. Ligger med datorn på magen o andas med öppen mun pga näsans igenproppning. Har svårt o tro att jag någonsin kan bli söt igen. Och absolut inte tills 13.00 då jobbet begins. Spottade just  i koppen min


(detta inlägg SKULLE ha publicerats, men nu såg jag att det fan i mig INTE har gjorts det... Så jag som precis tänkte uppdatera att jag är en lökig"bloggerska" som suger på uppdatering denna veckan, kan ju näääästa ta tillbaka det nu... pga det är blogg.se:s fel att t.ex. detta inte synts..............(a) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0