vänner

Tänkte att ikväll är en passande kväll att skriva några rader om alla mina vänner där hemma i "kk" (kära kalmar, he he) som jag saknar så.
Nästan så jag rent ut sagt blir förbannad när jag går in på facebook o dag för dag ser allt dem gör ihop. Jag får livsångest och går in i en depression som heter duga.
Så nu måste jag skriva några rader om dem som sagt, så jag påminns om varför jag plågar mig själv med att stanna kvar i Norge så länge som jag gjort, och har fortsatta planer på att göra. Så jag vet vad jag faktiskt har o komma hem till sen. För man säger ju "den som väntar på något gott!!"
ordningen har ingenting med favoriter o göra btw, haha. men någon måste ju börja skrivas om först, dah ;)

Becca- min soulmate. Du är så underbar utifrån och in. Du har den bästa humorn jag någonsin skådat och du är en sån liten söt skrålla hela du. Jag har gått igenom massor med dig. Jobbade som servitriser i somras på saxnäs pizzeria t.ex. där vi blev instängda i stora frysen!! fett kul :') skrattade så jag dog när becca ställde sig i försvarsställning och bara skrek :) kan även prata om, verkligen, allt och du förstår mig så himla väl. Ibland är du lite ego, men då säger jag bara till dig, så skärper du dig i nån minut, o sen är du igång igen. Det är du gasnska ensam om, det vill säga, du är unik.

Tilda- otroligt skön personlighet. Har alltid lite ironi i sina skämt o meningar. Man tar dig med en nypa salt helt tiden just för detta. Jag tycker verkligen du är så stört rolig. Något extra helt enkelt! även en riktig fashionista! har koll på allt. Bästa frisören jag vet, iaf.

Soffa- du kan prata snabbare än någon annan. Här gäller det o hänga med :D pga detta sitter man som förtrollad när du berättar något. Du ler alltid på ett speciellt sätt med dina tänder, som en liten söt ekorre för du lyfter näsan typ. Som sagt, s.ö.t. e.k.o.r.r.e. Så sjukt glad över att du tog dig in i frisörgänget där i ettan av gymnasiet. Annars hade inga fester varit lika kul o galna.

Emelie- dig fastnar man/jag verkligen för, speciellt på senare dagar. Du har alltid varit sedd som tuffa bruden i mina ögon, o det görs du fortfarande till en grad, men du är även en väldigt "ljuv" (?) person när man lär känna dig. Har väldigt många kloka ord o säga. Ställer alltid upp på en zotzilanare (cigg). Även väldigt rolig, och numera snyggare än någonsin i din september-look. Herregud give me your looks liksom. Förknippar dig med "snoop dogg, i just wanna make you wet", på studentflaket. Där rockade vi.

Fanny- barndomsminnen så det tjongar om det. Min godispåse är du. Finns massa o plocka från dig, seriösa samtalsämnen som politik som jag låtsas förstå någonting om när du drar upp det, humor, tysta moments utan att det blir piiiiniiiigt. Litar verkligen på dig. Tack för att jag fått gråta ut på din axel. Sann vän.

Felle- fan har du tagit vägen egentligen? har haft så jävla roligt med dig människa. Skrattade mig igenom hela tvåan då du kom till vår klass. Även du vet hur man pratar med speed, som en viss soffa. Du säger "tack ska du ha, detsamma" till vilken kommentar man än ger dig. Du är allt eller inget, det vill säga; ALLT på fyllan. Nej felle, inte bra att dricka ur en flaska som man slagit av halsen på i ett guppande studentflak. Inte heller smart o surfa på ostabila bordet. Men det är det som gör dig. Vi delade även några grymma nordic-pass där ett tag. Du gick in olagligt utan kort.. me like.

Elin- grym historie berättare. Ibland. För ibland fattar jag ingenting :) = charmigt. Hela du är nämligen ett snyggt makeupstore-charmtroll med asbra humor. Du är inge vidare på att parkera, men vad gör det? det är sånt jag o min mamma kan skratta åt så här i efterhand. Kommer ihåg när jag bad dig ta kort på mig när vi solade där en sommar. Men såklart avslöjade du på fejjan att jag bad dig om detta. Not cool man. Men som sagt, gillar dig massor.

Anna- Du och jag kan prata på ett fult sätt som jag enbart kan höra i huvudet, inte beskriva. Det går fort, och man ser lite retard ut, det är allt jag kan säga. Visserligen var det ett tag sedan vi pratade på detta vis, men jag minns det allt! Du är härlig. Och du har tendens att få mig o känna mig, nervös :) du kan kolla på mig, o inte säga någonting efter att jag sagt någonting. Så jag börjar tänka "oh shiet, sa jag något galet?", men näe, du är bara goa "tittande" du :) fan varför var du i thailand över jul förresten? dålig stil anna.

Amanda- min hatkärlek. Typ. Du är en av dem jobbigaste jag vet, no offence (dock visste du nog detta? ;), men samtidigt så är du ju faktiskt jäkligt skön. Och då menar jag jäkligt! du kör ditt egna race o har gått emot samma sak som jag. Det betyder att vi är ganska lika o starka båda två. Du är generös. Du kan prata väldigt fort du med. Varför pratar ni alla så fort?

Linda- du har alltid varit tystlåten och lite blyg, men jag vet ju att en asskön personlighet finns där inne. För du skrattar när man ska höhö, o jag seeer på dig att du har mer o säga o lägga till, än vad du gör.. WHY? du är ju skön hallå. Ashärlig på fyllan också. Då blir du crazy maan.


Tack för mig. Ser film med kollektivet ikväll. Grymt sminkad. Blev så pepp på smink när jag blev komplimangad idag på jobbet av en kund, över min ögonsminkning. Så nu har jag överdoserat o exprimenterat någon timme. Fått massa idéer!!





Kommentarer
Postat av: Tilda

Saknar dig Sofie!!!! (ingen ironi he-he)

2012-01-23 @ 15:33:28
Postat av: Anonym

Haha skulle skriva något mer men klickade fel i minns inte vafan det var jag skulle skriva....fan.. Kom hem snart iaf!! Puss ock kramis från tildis

2012-01-23 @ 15:34:52
Postat av: Soffa

SAKNAR DIG GUMMAN!!!!!!!!!! :(

2012-01-25 @ 08:44:05
Postat av: Emelie

Ååh så glad man kan bli för några fina ord! Du fattas här, saknar dig Sofiiiie! PUSSS

2012-01-27 @ 22:05:00
URL: http://emeliewarme.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0