EL

Alsén om blogga blogga blogga:
Erkänn att du har ny kavaj!! Du & dina kavajer;) <3

SVAR: NÄÄÄÄHEEDUU HM-DAMEN! detta bör du ha koll på va.. kavajen är köpt för ett bra tag sen.. (har en vinröd likadan modell hehe(a). Och 3 andra här i norge.. och bara 13 andra hemma i sverige.
okej fine, jag älskar kavajer. Och saknar dig!! :D

heeeej all the others!
läääget? ni vet att, om jag kommer till jobbet o ba "tjena tjena, läget?" så fattar ingen norwegian.
Dem bara "huh, ka du sa? läget? ka de är?" o jag ba "asså.. wzup". Och sen kommer en pinsam tystnad :) javäl!
Vi har anställt två nya som jag tror jag sagt (?) så idag har jag varit den hon den ena frågat om hjälp till o hur man gör med saker o ting. Fan vad go det fick mig o känna ;) slå in lite retur där, lite reklamation här, lite artikelsök dääär.
Nu kom precis en roomie vid namn andreas in i mitt o addes rum o visade elräkningen vi fått.. fuck in hell. Nu ska vi alla sluta duscha o aldrig ha på något lyse. Värmeljusens största brukare ska vi nu mera bli.. vill ju tjäna pengar i norge. Inte gå back på fucking EL?!!?!


Kommentarer
Postat av: Hanna

du är himla söt

2012-01-19 @ 15:20:32
URL: http://pannishannis.devote.se
Postat av: anonym

hur mycket väger du och hur lång är du? sugen på en viktökning..

2012-01-20 @ 15:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0