bilder :)

nu, i ett normalt inlägg (fan vad jag skrattade när jag visade adam pyramid-inlägget. Han ba "och du fortsatte skriva du ja.." yebuddy!!)
ahapp, så blev det helt plötsligt kursiv fucking stil o jag har inte ens tryckt på kursiv-knappen. Vad vill Gud mig ikväll? jag tänker inte stänga igen bloggen!!

Här är iaf lite bilder från Glitter, tänkte det kunde vara.. "kul" för er readers att se lite norskt ;D


PC:n.. inte dator. PC.


uke= vecka. Vår lilla pärm där ja hehe.


butiken från vänster sida i färdriktningen hehe.  massor med salgsvarer just nu, 3 for 2, kom o fynda!! nä fan vad tråkig jag är.


från hööööger.. i färdriktningen.. dörren där leder in till liiillla personalrummet. Soft rum det där.

Och här är adams roliga "part 2" paket, då han totalfailade med första haha




godnatt nu ppeeeeoople, nu ska vi mumsa stekta äpplen med kanel o sötningsmedel!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0