trenger uppdatera lite syns eg..

hej :)
ska försöka börja blogga lite på nytt.. försöka.

Mitt liv i norge just nu (visserligen bara inne på 3e dagen sen jag kom hem från kalmar över jul, men känns som en livstid :) ) består av att vakna, träna, jobba på Glitter, dra hem, äta, catch up med adam ehe, snacka lite med roomisarna, se lite film, gosa lite.
OCH
sova <3 prisa gud vad underbart det är varje gång vi kryper ner för att sova. Dock hatar vi livet lika snabbt igen när vi vaknar :)
ni förstår, att tjäna pengar, är inte lika kul som man trodde när man stod där efter studenten i kalmar o inte hade ett skit att göra. Visst är det kul att logga in på sparbanken o kolla kontot, men det är lika fucking trist så fort man loggar ut. Då minns man att man fortfarande är i norge och bara jobbar, jobbar och jobbar :)
Ni ska bara veta hur jääävla fånigt lycklig jag var varje morgon jag vaknade nu under julen hemma, jag skuttade upp för trappan och kramade mamma o drack nypressad apelsinjuice varje morgon, hälsade pappa välkommen hem med världens kram, sa till simon att jag älskar honom hela tiden haha, och var (hoppas jag) väldigt gullig otrevlig mot min stora syster, det brukar jag nog inte vara.. :/
så ah, love sweden. Love kalmar. Love family. Love friends. Love doggyn min. Love our cars. Love our nature. Love our language. Love palace?! haha.

happ, ska kosa med adam nu.. (mysa) sen väntar en ny spännande dag!!
ha det!

Kommentarer
Postat av: hanna

Åh, hur länge stannar ni? :)

2012-01-06 @ 10:24:50
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0