tidig vakt (L)

tjenis micropenis (med en lika seriös ton som hon äcklet på det där youtube klippet)

här sitter jag i min allra finaste outfit, the training outfit <3 nä men faktiskt, rätt snygg. Inge fel alls. Svarta bralls med rosa detaljer, rosa nike tshirt o rosa/svarta dojor o rosa vattenflaska o ja, allt är rosa egentligen. Och allt är adams "fel". Fick ett träningsställ av honom i julegava ;D så nu vet ni det.

Idag fick jag finally den tidiga vakten!! 09.30-16.00. Grymt tacksamt.
Men imorgon är det 13.00-20.15 igen.. javäl (a) dumt o klaga när jag ändå har jobb på ett sånt kanonställe som Glitter. Det har jag verkligen kommit underfund med idag just för att det har kommit in så sjuukt många cvn nu och folk ringer o jag tar emot o dem ba "ÅH SÖKER NI!!!"
och ah, jag ser min chef riva sönder vissa cvn o vissa läser hon inte ens utan om man är ful typ så bara kastar dem cvt haha.. hemskt med sant. Så jag märker fan nu att; det är nog en jävla tur /kap att jag fick detta jobbet:o att det var en sån dans på rosor som det faktiskt var för mig! jag går omkring o känner mig tacksam haha.

Adam jobbar till 20.30 idag så ah, kan lika gärna duscha loss på gymmet sen efter och ta världens tid på mig. Inte kul o va hemma utan mitt arabiska fullblod. tihi.


bild sen när jag var hemma under julen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0