komplimanger <3

adam har haft tor på besök ikväll. kul kul o trevligt trevligt! vet egentligen inte vad vi alla gjort, typ lyssnat musik o dampat med ballongerna våra roomates köpt.. ballonger vettni. Det höjer stämningen.

Men nu är dem ute o äter.. fan så avis. Jag fick ta en av våra jävla brända brödbullar jag bakade häromdagen.
ASSÅ ikväll är det verkligen FML-MODE!!
tittade igenom alla bilder på fb som man har lagrat, kul jag haft!!!!!!!!!!!! o vilka fina vänner jag har!!!!!!!!!! o vad länge vi alla känt varandra!!!!!!!!!!! nostalgi känslor alltså. Och så sitter jag nu här ikväll, ensam i en jävla lägenhet i norge. Amanda fyller 20 år idag så alla festar dessutom där hemma. Jävlar satan!!
livsångest.se
försöker glädja mig åt att jag ska träna imorgon kl.13.00 tsm med kristina. För det ska ju bli kul. Halv 1 utanför Sabi Sushi möts vi!!
försöker även glädja mig åt att jag fick massa komplimanger på jobbet igår.

-"du har så fin svenska, du pratar så lugnt" ÖH? jag är världens stressmonster, men tack.

-"your eyes are just beeeeeaauuuutiful, you really are blessed!" jaså? ja jo, jag är nog ensam om blå ögon.

"din hy är så leeen, du ser ut som en porslinsdocka. Så naturlig!" Återigen, ÖH? naturlig? are you kidding? har världens kaka i hela fejjan, men tack.

Så, nu ska lilla jag hoppa ner i sängen. Känns lite bättre nu......
Tjolavippen





Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker minsann du är söt! :D

2012-01-30 @ 18:24:42
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0