hemlagad husmanskost

idag har jag o adam för första gången sen vi kom till norge, lagat riktig husmanskost, TILLSAMMANS. Annars är adam en mackoman- det vill säga, äter nästan bara mackor. Och jag är en... ja, jag är nog fan samma jag. En mackoman. Dock skiljer vi oss åt med påläggen. Men som sagt, IDAG gott folk, har vi lagat en måltid.

Stekt lax med klyftpotatis i ugnen, några bitar advokado o tomat och en klick italiensk sås (på burk). Även ett glas apelsinjuice. Vitaminer......



Vad jag gjort är idag är; fika med min vän kristina från luleå. Vi jobbade tsm på salongen innan. Hur trevligt och kul som helst hade vi det! skrattade loss.
Vad mer, jo lagat mat då hehe. Och sprang in på mitt Glitter och köpte mig en riktigt läcker plånbok som vi nyss fått in. Den är brun, skinninspirerad och ah, läcker. Hade tänkt  visa bild nu samtidigt som maten, men glömde såklart fota den jäveln.. kanske en annan gång alltså :)
Har även hunnit skypa en 30 minutare med min saknade storebror. Fan, så underbar känsla och syn. Han har blivit ännu större också, fan vad fort allt går. Tiden framförallt!!

igårkväll chillade jag med Natalie & Lene efter jobbet, riiiiktigt soft vare. Vi åt Lenes hembakade brownies. Hallå liksom. Brownies. Bästa bakverket.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser gott ut!!

2012-01-28 @ 20:25:16
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0