fredag!

KOS DOKKE!! en kul mening att säga. jag bruker den masser :) den betyder "ha det bra, ha det så trevligt" på en måte. (typ). Helt seriöst så är ju faktiskt norskan liiite mer soft att snacka ibland än svenskan.. iaf vissa ord!
typ "snakkes", istället för "vi hörs". Snakkes, äger ju, vi hörs!!

Javäl.. (aja), nu sitter jag här i sängen o chattar lite höhö med anna alsén, GOMMAN. Väntar även på att addeman ska komma hem. Vi ska gå bort till johanna david tor o linda för jag ska klippa david o sen så är det filmmys.
Imorgon ska jag träna med polarn kristina från luleå, hon är trevlig för hElvEte ;) (norrländskt uttal haha, askul.)

förövrigt så är adams dator helt jävla fucked up och jag blir så satans arg. Varje gång jag är på den fuckar den ur, då springer jag typ för att hämta adam o visa, DÅ är det som vanligt igen. SJÄLVKLART!! sjukt störande o adam säger bara "det är lustigt att det alltid händer när du sitter vid datorn..." ah, visst va.


på lunchen hehe, i miiiiini kontoret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0