fredag, sen HELG!

Postat av: hanna

Åh, hur länge stannar ni? :)

Svar: jadu hanna, ingen aning faktiskt. Adam har nu satt upp ett valuta-mål, så vi stannar nog ett bra tag till.. Max två år, då mitt Glitter kontrakt håller så länge. Men så kul ska vi inte ha det :) i april är det ett halv år iaf! det var så länge vi hade sagt från början. Men det blir nog längre.

:)

 

Hej bloggish!

sitter här o käkar frulle, o adam stressar som vanligt för att hinna med bussen :) vem kan föredra att stressa, när man kan gå upp en timme tidigare så man kan söla? söla= myyyys.

Ska fixa mig om ett tag och sen börjar jag jobba igen vid 13.00-20.15.

btw, jag har massa bilder på iphonen som jag skulle kunna lägga upp o visa, men inte orkat lägga in dem på datorn ännu ehhe.. eftersom det är adams dator osådär. Men det kommer!

Seeee you

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0