fredag!!

hm, nu fick jag en liten konstig kommentar? en anonym person är sugen på en viktökning?
då föreslår jag att du äter mer och rör dig mindre :)

Idag har jag jobbat, med ännu en ny anställd. Riktigt söt tjej, Naomi heter hon. Hade kul ihop med henne också, mycket viktigt o ha kul på jobbet!!
Som jag även har med susann, (28 bast, tatueringar, asball tjej). Som sagt. VIKTIGT. Tycker inte ni????

Adam har tydligen brottom nu ikväll för han ska iväg o ha chilltime med några killar från jobbet, han har ju bytt jobb nu från G-max till Coop lager för man tjänar mer där. Personligen tycker jag han är lite dum i huvudet höhö.. för vem föredrar lager framför sportaffär där han hade klädavdelningen!!!!
javäl, jag sitter o äter nu. Helt skakis är jag. Hm? kan vara pga kaffet jag drack innan. Har 10% på waynes coffee!! hur bra ;) höhö, typ 4 kr av.
Imorse innan jobbet var jag på spinning 40 min, skööönt. Älskar känslan av att vara nyduschad sen efter (L)(L)(L)(L)
Snabb o tråkig uppdatering, sorry! kan skriva roligare imorgon efter jobbet.

ha en bra fredag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0