flink jente

nuuuuuuu, har jag vart flink! alltså duktig på norska.
Tränat som fan. Tungt som fan. Värt som fan.
Dock inte lika värt att inse att jag inte hade plånkan med mig så jag kunde inte handla med mig mat hem på vägen hem på en måte (så att säga). Så jag fick dra hem, hämta den lilla satan, för att gå tillbaka bort till ica. Inte värt som fan.
Det är nämligen STORM här i stavanger!! jag satte på mig luvan, vilket var ett dumt val, för den tsm med vinden blev en fucking fallskärm som lyfte mig upp till skyn!!
Detta var under julen då jag skulle skicka bild på halsduken jag fick av simon i julklapp.
Inte bästa bilderna.
Den ena levererade jag en dubbelhaka på, och den andra blev jag bara allmänt grå på. Men what to do, det är ju halsduken man ska kolla på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0