Donut

tjeeeena
storshoppade idag efter jobbet, på ica.
Ananas, banan, russin, yoghurt, mango, blåbär, päron -smooooooothie! är som sagt ruskigt snuskigt jobbigt förkyld, så jag tänkte tackla sönder bacillerna så dem dog helt brutalt och asfort. Vill träna imorgonmorgon innan jobbet så.. hoppas natten gör nytta!

ASSÅ FÖRRESTEN, det är STORM här i stavanger, så in i helvete! jag hör världens smällar utanför, som om en bil typ flippade runt?! o jag är ensam hemma, fett scary! adam kommer inte förnst efter 20......

Ahapp, vad mer? näeeee inget egentligen. Känner mig få-ordig. Ska ta nån sekund o komma på något jag säkert glömt..
ah, just ja. Imorgon ska jag ut o förhoppningsvis festa till det lite tsm med min norska vän Natalie och hennes norska väninna (som dem säger här, så fint så ;) Lene. Blir det som Natalie vill kommer vi dra till ett ställe som heter "Crazy"... där hänger dem svartaste svarta o det är real hiphop som gäller ;) haha fan vad GGGGGG jag är/kommer vara. Kommer verkligen fit in som handen i handsken! Jag äger ju numera faktiskt massa bandanas.... ni vet, bandanas, som gangsters har!!

förresten, har kalmar hört talas om Donuts ännu? säljer verkligen som fan här borta i Stavanger. Helt galet äre. Och bra säljare som man är, tvingar man alltid på ett par fliseklemmer (hårspännen) för o öka snittköpet lite ;) höhö. Evil.


Saken innuti håret för att få denna sorts bulle där bak, kallas donut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0