177:-

men men, klart jag skriver ett helt nytt nu också :)

Jag är som sagt, äckligt förkyld!!!!!! herregud. Det svider ju för fan på näsvingarna för att jag snyter mig o.. torkar bort snoret med handen... hela tiden. Lite diskret o snabbt såklart!!!
Jag har liksom tagit läppsyl hela dagen på näsan haha. Mjums så skönt o vilken räddare i nöden..

Har även shoppat loss på Glitter idag. Fick ju passa på medans det fortfarande var rea priser på sakerna jag lagt undan, hade ju sugit liksom om reapriset försvann tills jag payade liksom!! så ah, har köpt två väskor, 3 halsband, 1 örhänges-paket, ett svart hårband som dock inte finns med på bild för det sitter i mitt hår hehe, och en ring. Allt för 177:-, great!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0