WOPPA!

woppa!!
ser ut som att lilla sofie fagerström fått lite sommarjobb på Glitter på Kvasten i kära Kalmar :)
grymt glad. Eller ah, lagom glad. Tror nämligen inte jag fattat det ännu. Brukar vara så!
Nu längtar jag iaf hem mer än mest!

27 maj <3 dagen då jag äntligen träffar mamma, pappa, lina, simon, victor, sigge, farmor, farfar, kusiner, soffa, tilda, becca, elin, anna, emelie, fanny, sängen, gymet, bilarna osv osv osv osv, igen!!
sommaren 2012 kommer verkligen bli den bästa. Ska festa på strand, bada i annas pool, äta glass, sola o bada, jobba, fika, vara med min familj, grilla varje dag osv osv osv osv. där med hehe ;)

















<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härliga bilder :)

2012-02-26 @ 13:13:25
URL: http://pannishannis.devote.se
Postat av: alsén

man får lyckorus bara av att se bilderna! och visst fan ska vi bada i min pool och fest varje söndag! nu är det verkligen bara 3 månader kvar, träffade din mamma förra veckan ;)

2012-02-26 @ 21:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0