tatueringstext

tjena bloggish
en vanlig onsdag idag som innebärt jobb,äta, träning, äta, laga mat, äta, BB, äta.
Adam är hos Marc, the norwegian filipin-guy. Fan dem är helt plötsligt supertighta. Har aldrig adam för mig själv nu om kvällarna.
Får sitta i köket o diskutera olika saker med Andreas o Barish istället, på engelska. Eftersom Barish är från Turkiet. Så ah, jag lär mig ju maaaassa engelska. HUR BRA SOM HELST JU :) :) :)
win win situation!!!

Nu tänkte jag skriva vad jag ätit idag, för jag känner att jag ätit mer än någonsin. Hade varit intressant o få det svart på vitt.

Sket i frukost dock, pga att min mage var fuckad imorse o då vet jag att det enda sättet för o få den lugn igen, är att inte äta just då, så den kan finna en balans igen. Så ah, tyvärr ingen frulle. Dagens bästa mål. Men drack ett glas med funlight!

10.30 Sen iaf, en kaffe.
12.30 Kycklingfärs, broccoli, paprika.
14.30 Banan, proteinbar.
16.00 Kaffe.
18.30 Kaffe.
19.00 Kycklingfärs, advokado, lök, paprika, broccoli, chilisås, 2 knäckebröd, skinka, majo, kaviar.
20.30 2 mackor, kaviar, makrill.
22.30 kycklingfärs.

Även druckit sisådär 5 st proteinshakes-behållare som innehöll vatten + funlight, ingen proteinshake. Men dem är så stora o bra så därför dracks det ur dem, viktig info.

Så, jag har idislat hela daogen lång jag. GRYMT BEFRIANDE och GOTT. Tänk att man "frivilligt" undvek tuggande förr i tiden!! Fan vad jag inser hur sjuk i huvudet jag var.
Förresten, jag tror jag hittat min framtida tatuerings-text. Den kändes helt enkelt rätt så fort jag såg den.
lyssna rå.

"The first step is always the hardest, but I've never regreted it". Det är sant det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0