Tjena!!

Tjena bloggen!

Att jag jobbat idag behöver jag kanske inte skriva men.. Jag har jobbat!
Även tränat, blev bodypump idag! Eller Elixia power som det heter här.. Låter lamare än bodyPUMP.
På lördag är det spinning maraton på gymet i tre hela fucking timmar, o jag har anmält mig!!
Nu hoppas jag bara att jag verkligen gör det också o inte bangar/fegar ur.. Hade nämligen vart kul o veta hur länge jag pallar efter alla år med träning. Det är trotsallt mitt näst största intresse. Första är adam <3....;) och smink..
Påtal om Adam, snutteprutte på honom!! Han kom med en bukett tulpaner till mig idag på gymet haha!? Kändes märkligt men soft o gå genom korridoren med värsta buketten ;) hihi

Javäl, nu ska jag se tv.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0