svar

det var en anna som kommenterade o frågade om det var Amdal frisör jag jobbade på, och Ja. Det var det. Men sa upp mig därifrån i december eftersom personalen sög, reglerna sög, positionen av salongen sög, det fanns en fitta som hette Robar som SÖG. Hoppas du Robar läser detta ;) vi lever i 2000talet, då funkar det inte att betee sig som du gjorde, samt ha den syn på tjejer. Diska själv din idiot. Så, DU SÖÖÖÖÖÖÖÖÖG. Funderar på att länka detta inlägg till honom.

Fick reda på att min gamla klasskamrat nu fått jobb där dock, HUR SANNOLIKT är det liksom? inte alls :S så ah, jag tycker faktiskt synd om hennes ovisa framtid som hon inte har en aning om..
För först var dem hur trevliga som helst på salongen, men sen kom deras rätta sidor fram. The Devil Sides.
Men samtidigt så kanske hon trivs hur bra som helst, det är ju olika från person till person liksom, så grattis till dig!!

Förresten, hittat en blogg som enbart har massa goda frukost-recept o alla bilder är så fiiiiiina.
Tänkte lägga ut några bilder sen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0