spinningmaratonet, recension hehe

egentligen är jag inte på blogghumör så jag lägger inte in någon glad energi på detta.
Men måste ju berätta om spinningpasset igår på tre timmar.. I DID IT!
över förväntan tillomed! :o
det var tre ledare som satt o spinnade, o efter en timme bytte ledarna med varandra så det var en ledare som var i fokus liksom. O efter första timmen när ledaren byttes, tänkte jag ba VA? shit liksom, inte trött. Måste kanske lägga i en högre växel eller VA? så ah, det gjorde jag. Men nä asså, faktiskt. Inte alls så trött eller trög i benen som jag förväntade mig. Typ tråkig känsla, men samtidigt en grymt STOLT känsla. Det betyder ju bara att jag helt enkelt orkar så himla mycket mer än vad jag inser.
När skärmen först satte igång o det stod "180 min." och så räknades det ner därifrån o man "tillslut" var på "162 min" så sa ledare "nu är det bara 162 minuter kvar :)!!" med ironi i rösten, så ba fan haha, fan vad sjukt detta är. Men helt plötsligt stod det 99 min. och sen 60min. och sen 30min. o sen MÅÅÅÅL. Och people, adrenalinkicken där alltså! fyfan, den kan man definitivt bli beroende av :) (i am).

Aja, måste skynda mig lite nu. Ska iväg på spinning & styrka core snart. Hoppas jag får med mig adam.. inte på passen alltså, men till gymet iaf satt säga. Tråkig lång promenad till gymet att gå ensam.

Ah, och igårkväll softade vi med johanna & david. Det var najsbajs :) vi skrattade som fan o var riktigt flummiga, men vet inte varför haha. Soft det iaf! älskar ju att skratta. Livsförlängande!!

fint väder idag btw! härligt det med. Då blir man pepp.
Ha det hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0