Slut

Ahapp, då kan man redan bemärka helgen som slut dåja. Den gick mig jävla fort alltså! Bara för att jag jobbade igår säkert.. Aja, är ledig tisdag så det går heeeelt fiiiint.
Idag har varit en väldigt soft dag. Lite för soft för min smak kanske hehe får lite panik i längden. Jag kom hem efter gymet o Adam var väck. Jag tänkte HMMM.. Sen kom han hem o jag sprang fram med macka i munnen, osminkad o dan o så kom Adams polare Abdi bakom. Aldrig träffat han förr, så första intrycket av mig för honom lär ju varit: ful, ovårdad o matvrak i lök-kläder.

Nu har jag bakat andra brödlimpan för ikväll så vi ska ha ett tag framöver. Men den ena är fan slut redan. Adam jag o Abdi åt upp den i ett nafs? Dock mest Adam, sen jag.. abdi tog ju faktiskt bara 1 bit haha.. Javäääl. Nu Ska jag sluta svamla o hålla tummarna på att Johanna är frisk nog för att morgonträna imorgon innan jobbet! Hade varit trevligt liksom! O kul o slippa testa nya passet "500kcal" ensam första gången liksss. Det brukar kännas nervöst :)
På tvn ikväll visas norska versionen av 4 stjärnors middag.
Puss o godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0