min kärlek!

- han ska få sova ut..... (kunde skippats)        CHECK
-jag tränar medans :)                                   CHECK
-kolla stan, but not totally needed :)               CHECK
-inte bråka minsta lilla!!!! Biggest challenge.   KINDA CHECK.. HITTILLS! :)
-handla                                                       CHECK
-Laga god middag :D                                   WILL BEGIN SOON!!!!!!!! OCH JAG ÄR LADDAD. VISAR BILD SEN.
-tända ljus                                                  CHECK
-ha på kärleksmusik haha                            CHECK SOM FAN, CELINE DION, WHITNEY HOUSTON ALL IN!
-se romantisk film                                       får jag som jag vill blir det titanic bara för det.. men där verkar killen relativt väldigt oenig hehe.. han föreslog Jersey Shore. GASH!
-pussas mer!!                                               CHECK
-......       
-vara lyckliga.                                             CHECK

Kan även lägga till dans till "my heart will go on", i vardagsrummet. Adam bjöd upp mig och vem tackar nej liksom?! DANS för fulla mugggar! haha fett kul vare.

Aja, som conclution, JAG ÄLSKAR DIG MER ÄN LIVET ADAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du och jag är nu inne på vårt 3e år tillsammans, det är ju helt sjukt. Tröttnar du aldrig? hehe. Jag är ju trotsallt en "hand full" satt säga..
Jag tröttnar då inte på dig iaf :) iaf inte till 100% gubbsi.. hihi
Nä men faktiskt, du är den enda som känner mig ut o in, som hjälpt mig komma igenom den mörkaste perioden i mitt liv, som accepterar mina fisar för så illaluktande som dem kan vara, som upplevt mest med mig, du är den snyggaste jag någonsin skådat, du är den mest omtänksamma kille jag vet, du är grym på överraskningar (hell no att du var på gymet i 3 timmar..........du har något fuffens för dig), jag har grymt jävla KUL med dig!!!! du har helt enkelt den grymmaste personligheten och passar bäst ÅT MIG.











Kommentarer
Postat av: Hanna

Måste säga att ni är så söta tillsammans!

2012-02-14 @ 21:33:14
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0