Lördag

Lördag. Spinning 10.00. 55minuter senare var det klart. Styrka. Dusch. Promenad hem. Tog med mig två gratis VHS-filmer jag gick förbi på vägen hem, till adam. Scooby Doo och Pokemon. Mest på skoj. Blev lite "ha ha".

Kollar på "I used to be fat" på mtv. Väntar på att Adam ska komma hem från gymmet. Då väntar storhandling på ica. Laga potatismos och fiskpinnar. Förhoppningsvis en promenad på det sen. Blir cp ifall denna lördag kommer spenderas i lägenheten. Happ. Det var det.

Jag ber om ursäkt för att jag inte har några roliga bilder o visa förresten. Så det blir en bild på vårt lägenhetshus.. Heh. Där uppe bor vi.
Ha det.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hurtigt med spinning på morgonen! :D kramkram

2012-02-11 @ 19:54:56
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0